TD-DESIGN logo

Services

Dienst na verkoop

Heeft u vragen over een van onze diensten of uw installatie? Twijfel dan zeker niet om ons te contacteren. We zijn altijd bereikbaar om u verder te helpen, u te adviseren en uw vragen te beantwoorden. Bel ons op +32 (0)51 204 232 of mail gerust naar info@laconte.be.

Onderhoud

Uiteraard staan we bij Laconte met plezier in voor het onderhoud van uw installaties.
We plannen – afhankelijk van de installatie – een jaarlijkse of tweejaarlijkse onderhoudsbeurt in.
Dat onderhoudsvoorstel ontvangt u bij het afleveren van uw installatie. Aan u de keuze of u daarmee akkoord gaat. Indien wel, brengen we u op de hoogte wanneer het tijd is voor een onderhoud.

De onderhoudstermijnen in korte lijn:

  • Centrale verwarmingsketel - Mazout: jaarlijks - Gas: tweejaarlijks
  • Ventilatiesysteem: jaarlijks
  • Airco: afhankelijk van de installatie – jaarlijks of tweejaarlijks

Zelf kunt u ook altijd contact met ons opnemen om een afspraak te maken.

Noodgeval?

Heeft u door omstandigheden nood aan een dringende herstelling? Geen paniek. Voor onze klanten zijn we 24 op 7 beschikbaar via het nummer +32 (0)51 204 232, ook tijdens vakantieperiodes. Bel dit nummer en onze verantwoordelijke verwittigt meteen de technieker van wacht. Vervolgens proberen we zo snel mogelijk bij u langs te komen. U kunt beroep doen op dit noodnummer voor alle diensten.

Voorbeelden van dringende herstellingen:

  1. Waterlek, kelder onder water
  2. Verwarming is defect
  3. Stormschade / vorstschade
  4. Elektrische panne
  5. Defecte regenwaterpomp